Saturday, May 14, 2011

Women Gets Molest In Train

Ferrari 911S PORSCHE AUDI QUATTRO

little Hare más de a mes MRRC overseeing the mercado sus Primeros dos Porsche 911 S , a light cream with dorsal typography # 72 psychedelic doors and bonnet - with reference MC11001 - and a bright red dorsal # 80, as above, door and hood forward although in more conventional typography ...- with reference MC11002 - Porsche 911S spectacular of Model Road Racing Cars ( MRRC).



I admit, I like the case with other brands, I feel a special fondness for vehicles reproduced scale and slot with personality beyond fashion and / or owners, that is the case of MRRC of Group H + T Motor Racing , though - through the logic and good sense - applying to the latest technical reproductions. (not searched, but it is really good reflection of the mirror in color, very realistic).

PORSCHE 911 S

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John Robinson Died German Kurt Petri - MRRC distributor in Germany and owns, among others, and Sigma Plafit - Takes the reins of MRRC - now based in Darmstadt Germany - and does so while respecting and following the same philosophy that presided over the mark. All right, a 1:32 scale almost radical, absolute respect for the original with that peculiar air of the brand ... but we miss some detail, as in pad and in sticker or decal.

PORSCHE 911 S


Oootro 911 "more ...? - No! have the Porsche 911 S-by- MRRC. That is, perhaps the most classic Porsche 911 series, this is the bizarre bet Kurt Petri , nothing of the wonderful 934 of '76, el megafabulos 911 RSR –Martini prego- del ’73, los vitaminados 935 del ’76, el 911 Turbo del ’74, el 911 Safari del ’78, el 911 Carrera del ’79..., MRRC se ha atrevido con un sencillo Porsche 911 S de los Serie B/C/D; algo que con muy poco amplia el rango de reproducciones posibles..., ¿aunque quién me asegura que no es un 911S Serie E-F con motor 2.4?

PORSCHE 911 S


Apuesto por un Serie C/D  con motor 2.2 (2,195 kg), 180 CV y velocidad máxima de 220..., pero lo hago por no callar. Si quien lee esta entrada lo sabe identificar..., mil veces agradecido.

PORSCHE 911 S

PORSCHE 911 S


The 911 is perhaps the model with best record in the history of motoring has won everything, or almost all, for whatever it is approved, from the hardest bussy road of the best rallies, to the best endurance racing - including the 24 Hours of Le Mans - the best competitions staged rallies of resistance - not to call it raids and -..., has done on asphalt in front of machines designed to win on asphalt, snow to those designed for success in that area ... 911 is an icon That is indisputable, even without Steve, who sometimes seems that we should thank other icons like the 917, Gulf livery, Mustang .. ., Anda Now

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all know that in principle called 901 but Peugeot have registered for France the name of three numbers and zero at the center, Porsche decided that it was more profitable sell those little less than 100 units of France wore off and instead of re-called only for France was more practical to re-denominate 911 ...

PORSCHE 911 S

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Al igual que todos conocemos los “ antecessors ” del 911, su Espíritu Santo, Porsche,, su abuelo, el Escarabajo y su padre, el Gmünd Coupé / 356 producido en una “especie” de chamizo, un modelo que permitió a la familia alquilar un pequeño taller en Stuttgart , taller alquilado al carrocero Reutter , quien les carrozaba los 356.

PORSCHE 911 S

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Tras un año de poca producción y muchas muestras, Salones y viajes comerciales el primer 356 sale de la línea del taller de Stuttgart en el año ’50..., es un éxito increible , un éxito inmediato. Pronto los pedidos se acumulan. Antes de ese mismo año ’50 el primer Porsche logra una victoria , una subida en cuesta celebrada en Innsbruk con un primo de F. Porsche al volante, aunque la primera gran victoria para la casa afincada en Stuttgart se obtuvo gracias al empeño de su distribuidor en Francia – Veiuilet -, quien solicitó de Porsche un 356 para alinearlo en las 24 Horas de Le Mans del ’51..., obteniendo la primera gran victoria ..., o no... En detalle ..., ciertamente correcto; sin excesos, una fantástica allegory of simplicity, and a distinctive front lights amen to that seem to have bulb ... and it is not. Fantastic air the footage, extra optical intermittent yellow-tinted sa c at the time corresponded - in both cases.

PORSCHE 911 S

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A basic book is written by JM Chaillet and edited by ETAI, " Competition Porsche 100 Glorieuses in " book you can not miss at the bottom of any cabinet Porschista. Porsche 911 For what it is, what series, what colors, what extras ... I can not advise more than the best que conozco al respecto, de Philip Raby “ Porsche 911 Identification Guide ”; un libro que no es el mejor compendio histórico, pero que nos dejará las ideas más o menos claras al respecto de la “añada” y que por cuestiones de quien presta un libro pierde un amigo no puedo consultar. Llanta Fuchs black - como es de ley con una gargante más profunda para las traseras - para la versión crema.

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Y clásicas macizas - imitadas gracias a un tapacubos plástico - para la versión colorada; también con mayor garganta para las traseras.

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Los mejores libros de la marca, en correctísimo alemán, aunque tratándose del 911..., casi en cualquier libro generalista, en cualquier página web sobre clásicos, foros exclusivos -incluso- del 911 y en infinidad de revistas y pequeños libros encontraremos mucha información..., aunque ojo con la desinformación, que también existe. Ciertos aspectos son, como maqueta, mejorables ; como el grosor de los limpias o los marcos cromados y su caída.

PORSCHE 911 S


The ventilation grille ... that could have been more realistic ... but it is straightforward to improve this aspect, including the engine identification and even at the top of the hood include brand .. . it must be to save weight ...

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Other issues, such as exhaust, chrome and black drop, give it your touch.

PORSCHE 911 S


Or mark for the placement of the back plates ...

PORSCHE 911 S

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And today, because we la zaga , y sin abandonarla, bien quedan los perfiles cromados, gomas negras de los paragolpes..., detalles resueltos a las mil maravillas gracias a una pegatina y que sin un examen detallado de la unidad pasaría desapercibido; de nota para MRRC !!

PORSCHE 911 S


Como de nota es el tintado "verde" de las lunas en la unidad crema; un toque de realismo que nos devuelve a su origen. Desde este ángulo todos los cromados se antojan ideales, por grosor y forma.

PORSCHE 911 S


Y ya que tenemos desmontada la unidad..., su interior , aunque sencillo - como buen MRRC - responde de forma veraz al de aquéllos 911S . Cinco relojes, volante de tres radios y 15 pulgadas..., mejorable aunque más que suficiente.

PORSCHE 911 S


Su comportamiento en pista ..., partimos del chasis que monta; el reputado y "plural" Sebring Series de la marca, un chasis con una peculiaridad fantástica, es diferente en pista casi con cada modelo que lo monta. Para el 911S de MRRC se monta casi en su posición más corta posible; con un imán de serie situado tras el Mabuchi FK50 under the plastic pinion 9z that attacks the crown 27z also plastic. It is possible to place the magnet in front of the engine, winning in entertainment but losing low-voltage security ..., say that their behavior is to go play golf career ...

PORSCHE 911 S


And although in fact the pilot jet carrying his helmet, his monkey ..., responds to the face " B " philosophy that was created 911 ... that is, the sports version of a Beetle, with the gene of its predecessor, the 356, but designed - the amen classical concept of more sporty, fast, comfortable ... latter - for the front cover - trunk - could accommodate a bag - full - golf clubs ... the rest is history ... as written.

PORSCHE 911 S


So if we are going to use without magnet , careful to leave the workshop , is not a missile - or similar -. Without magnet is difficult to bear. At least we need a change in braids and, if possible, a guide, remembering before arriving at any turn - plain elevation changes that leads fatal - frenar con mucho tiempo, pues pese a sus 63 gr. de peso el Mabuchi "pirulín" carece de freno .

PORSCHE 911 S


PORSCHE 911S de MRRC , uno de esos "imprescindibles" , ya en alguna de estas dos versiones..., ya en las fantásticas que están por venir y que nos adelantan desde Cric-Crac ( Click ).

PORSCHE 911 S


Salud

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